Nieuw wedstrijddoek van de Vrienden van Schelluinen

12 februari 2021 14:00

Wat moet onze v.v. toch zonder de 'Vrienden van Schelluinen'?

Het doek langs de Sportlaan, op de kop van het trainingsveld, waarop te zien is tegen welke tegenstander ons eerste elftal thuis speelt, vertoonde slijtageverschijnselen en was zo langzamerhand aan vervanging toe.

Onze Vrienden van Schelluinen boden aan een nieuw doek te schenken. Er worden nog bordjes gemaakt die eenvoudig op te hangen zijn en waarop de naam van de tegenstander prijkt.

De v.v. mag zich gelukkig prijzen met de 'Vrienden'. Op dit moment bestaan de Vrienden van Schelluinen uit 35 bedrijven/personen. Zij steunen al ca. 10 jaar jaar de vereniging op allerlei gebied. Vooral de jeugd wordt een warm hart toegedragen. Regelmatig worden wedstrijden in de eredivisie bezocht, worden trainingsmiddagen georganiseerd, sport-en speldagen inclusief luchtkussens in diverse soorten en maten enz.

Ook de senioren worden niet overgeslagen. Zo staat er al jaren op de slotdag van het seizoen een heerlijke Chinees buffet voor alle deelnemers aan deze dag klaar. Er zijn nog veel meer activiteiten op te noemen waar de VVS een bijdrage aan geleverd hebben en het moge daarom duidelijk zijn dat onze vereniging erg bij is met deze club mensen.

Hopelijk kan onze vereniging nog lang profiteren van de Vrienden van Schelluinen!

Vrienden, bedankt!