Rabo ClubSupport actie

11 oktober 2021 20:00

We vallen van de ene actie in de andere actie deze maanden. Goed ook, want bij menig vereniging moet de clubkas weer wat bijgevuld worden na de verliezen van de afgelopen 2 seizoenen.

De Rabobank organiseert jaarlijks de Rabo ClubSupport actie om verenigingen financieel een steuntje in de rug te geven. Ook wij hebben onze vereniging weer ingeschreven voor deze actie. Mede door deze actie zijn we in staat om met regelmaat nieuwe trainingsmaterialen e.d. aan te schaffen.

Wat moet je doen? Vanaf maandag 4 oktober kan je stemmen op onze vereniging via de website Rabo ClubSupport - Rabobank of via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer vv Schelluinen en stemmen maar! Stemmen kan tot 25 oktober.

Wel is stemmen alleen mogelijk als je lid bent bij de Rabobank. Ben je nog geen lid? Registreer je dan gratis via de Rabo app of de website. Door jullie hulp kunnen we hopelijk weer rekenen op een mooie bijdrage!!

AH spaaractie

Bij de Albert Heijn spaaractie hebben we gezien hoe goed jullie onze vereniging kunnen steunen. We hebben uiteindelijk € 695,00 opgehaald met z'n allen. Echt een super resultaat!!

We willen jullie hierbij hartelijk bedanken voor jullie steun en niet vergeten te stemmen!!