Applaus voor de ‘Club van 100’ en de ‘Vrienden van Schelluinen’.

25 april 2023 17:00

De Vrienden van Schelluinen en de Club van 100 hebben beide weer de portemonnee getrokken ter verdere verfraaiing van onze kantine.

Na de ingrijpende veranderingen van vorig jaar in de kantine met betrekking tot de inrichting en kleurstijlen ontbrak nog de ‘finishing touch’, vonden onze Vrienden. De 3 oude tafels met stoelen zijn vervangen door meubilair met een ‘bruin café’-achtige look. Ook de stoelen om de ronde tafel zijn verdwenen; er staan nu 5 comfortabele stoelen. Het ziet er prachtig uit!

Ook de Club van 100 liet zich niet onbetuigd. Op de vergadering van enkele weken terug werd een aantal verzoeken ingewilligd. Aangeschaft zijn o.a. een nieuwe TV met een grootte van 75 inch en een professionele ballenpomp. Ook zijn de barkrukken opnieuw bekleed. Tegen het einde van het jaar wordt een nieuwe kerstboom met geïntegreerde lichtjes aangekocht. De oude kerstboom was zo langzamerhand wel aan vervanging toe. Welkome initiatieven van de Club van 100!

Zo ziet de kantine er steeds gezelliger uit om na de wedstrijd lekker een drankje te komen doen!

Onze vereniging is vanzelfsprekend erg blij met de Club van 100 en Vrienden van Schelluinen. Dat is duidelijk. Er worden mooie dingen gedaan zonder dat de verenigingskas hoeft te worden aangesproken. Hopelijk kunnen we nog lang op ze rekenen!

Dank!

Stoelen.jpg