Pupil van de Week: Sanyala Mahlo

8 april 11:45  Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Schelluinen 1 - Meerkerk 1 is de 7 jarige Sanyala Mahlo onze pupil van de week.meer »

Samen tegen racisme en discriminatie in het voetbal!๐Ÿ’™๐Ÿค

21 maart 8:00  Bij VV Schelluinen staan we voor een inclusieve en respectvolle voetbalomgeving. Racisme en discriminatie horen hier absoluut niet thuis. De KNVB en de overheid hebben het initiatief 'Ons voetbal is van iedereen' in het leven geroepen, een krachtig plan om deze problemen aan te pakken.meer »

VV Schelluinen zoekt (collega) voorzitter๐Ÿค

19 maart 20:00  Wij zijn opzoek naar een enthousiaste, sociale bestuurder. Die samen met het bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) en coördinatoren, vrijwilligers en actieve leden vorm wil geven aan het verder optimaliseren van de voetbalvereniging. Zodat de vereniging kan bouwen aan een gezonde, sportief en financieel goede toekomst met een sociaal verbindend karakter in de regio.meer »

๐Ÿ“ข Vacature: hoofdtrainer gezocht voor ons 2e elftal!

11 maart 20:15  VV Schelluinen is op zoek naar een ambitieuze hooftrainer voor ons 2e elftal voor het aankomende seizoen (2024/2025). Ons 2e elftal speelt momenteel op zaterdag in de 3e klasse.meer »

In memoriam: Bep den Hartog

8 maart 20:45  Afgelopen week ontvingen we droevige nieuws dat Bep den Hartog is overleden. Bep bereikte de respectabele leeftijd van maar liefst 96 jaar.meer »

Pupil van de Week: Benja Benjamin

5 maart 21:30  Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Schelluinen 1 - Unitas 1 is de 6 jarige Benja Benjamin onze pupil van de week.meer »

Voetballende Twins 25 jaar lid!๐Ÿ’™๐Ÿค

4 februari 12:00  We zijn bij de laatste jubilarissen van 2024 aangekomen. Tijdens de nieuwjaarsreceptie begonnen we met de huldiging van de broertjes de Ruiter. Beiden zijn dit jaar 25 jaar lid bij onze vereniging!meer »

โœ๏ธTutu Ndona aankomend seizoen nieuwe trainer Schelluinen 1

2 februari 14:45  Na het nieuws dat Marcel van Steenis aan het einde van dit seizoen afscheid neemt van het eerste elftal, hebben het bestuur en de TC doorgepakt en Tutu Ndona getekend als hoofdtrainer voor aankomen seizoen.meer »

Schelluinen 3 nieuwe koploper!

1 februari 14:00  Schelluinen 3 is afgelopen weekend dankzij een 0-6 uitzege op SV Meerkerk de nieuwe koploper in de 5e klasse. meer »

Jubilarissen 2024: Michael Steenbergen

28 januari 13:00  2024 is het jaar waar Michael zijn 25 jarige jubileum bij de club viert. Op 6 januari heeft ook hij zijn bos bloemen en oorkonde in ontvangst mogen nemen! meer »

Jubilarissen 2024: Renรฉe de Kreij

24 januari 12:00  We zijn onderweg naar de laatste jubilarissen. Maar niet nadat we Renée in het zonnetje zetten! Op 6 januari huldigden wij onze jubilarissen, zo ook Renée die dit jaar 40 jaar lid is bij v.v. Schelluinen!meer »

Jubilarissen 2024: Jaap van der Heiden

20 januari 15:30  Op 6 januari huldigden wij de jubilarissen van dit jaar. Zo ook Jaap, in 2024 vieren wij zijn 50 jarige jubileum bij onze vereniging! meer »

Geen contract verlenging met Marcel van Steenis

20 januari 15:15  In gezamenlijk overleg is besloten om de verbintenis met Marcel komend seizoen niet te verlengen.meer »

Jubilarissen 2024: Arnold Vuurens

19 januari 9:30  Zaterdag 6 januari hebben wij tijdens de nieuwjaarsreceptie onze jubilarissen mogen eren. Eén van deze trouwe leden is Arnold Vuurens. Arnold viert dit jaar zijn 50 jarige jubileum bij onze prachtige vereniging!meer »

Jubilarissen 2024: Gert Sprong

14 januari 12:00  Zaterdag 6 januari hebben wij tijdens de nieuwjaarsreceptie onze jubilarissen mogen eren. Eén van deze trouwe leden is Gert Sprong. Gert is maar liefst 60 jaar lid van onze prachtige v.v. meer »

Jubilarissen 2024: Teunis Kruis

11 januari 17:00  Zaterdag 6 januari hebben wij tijdens de nieuwjaarsreceptie onze jubilarissen mogen eren. Eén van deze trouwe leden is Teunis Kruis. Teunis is maar liefst 60 jaar lid van onze prachtige v.v. meer »

Kantine a.s. zaterdag open

29 december 14:00  A.s. zaterdag 30 december is de kantine vanaf 16.00 uur geopend. Arie Dubbeldam staat achter de bar. Kom voor de laatste keer dit jaar een lekker drankje doen en 2023 op een gezellige manier uitluiden!

Van het groene naar het digitale veld: Mathijs Paardekooper

24 december 10:00  Gelezen in de presentatiegids: Een interview met de coördinator communicatie van dit seizoen. Mathijs Paardekooper, geen onbekend gezicht op ons sportpark. Hij verteld ons over zijn eerdere rollen binnen de vereniging en wat hij nu doet.meer »

Zwagers Lรฉon en Nick vragen om hulp bij de jeugd

17 december 10:00  De Jeugd heeft de toekomst luidt het gezegde. Maar hoe ziet die toekomst er uit voor onze vv Schelluinen jeugd? Als voetbalvereniging in een dorp met geringe voorzieningen is de aanwas door nieuwe jeugdleden beperkt. Hebben vorige jeugdvoorzitters iets laten liggen? Hadden zij niet verder moeten kijken dan de waan van de dag en had er iets meer toekomstgericht gekeken moeten worden? Die vragen stelt de redactie zichzelf regelmatig, en nu we Léon en Nick spreken zetten we die vragen door.meer »