7 x 7 weer van start!

4 maart 2016 13:45

Aanstaande donderdagavond speelt ons 7 x 7 team om 20.00 uur haar eerste thuiswedstrijd tegen Peursum.

Door de renovatie van het eerste veld konden we helaas in het afgelopen najaar niet meedoen aan de 7 x 7 competitie. Nu het veld er weer prima bij ligt kunnen onze mannen gelukkig weer de wei in. Volgens horen zeggen staan ze te trappelen om hun talenten aan het publiek te laten zien. Ook voorzitter Rolf Huijssen kan bijna niet wachten. Boze tongen beweren dat hij in Portugal op trainingskamp is geweest en dat hij nieuwe schoenen heeft gekocht. Nu maar hopen dat hij de dozen er niet omheen laat zitten.

Helaas is Klaas Kruis niet meer in de gelegenheid als leider op te treden. Hierbij willen wij Klaas danken voor zijn inzet. De jongens zullen zijn tactische besprekingen en adviezen missen. Hopelijk gaat dit geen punten kosten. De leiderstaak wordt overgenomen door Willem Jan van de Ark. Samen met Evelyn neemt hij de organisatie rond het 7 x 7 team voor zijn rekening. We hebben er alle vertrouwen in dat ook onder zijn leiding de prestaties goed zullen zijn.
Wil je de 'oude glorie' nog eens aan het werk zien, kom dan donderdagavond naar het veld!

Update 08-03-2016

De wedstrijd Schelluinen tegen Peursum 7 tegen 7 van donderdagavond gaat niet door. Peursum heeft niet voldoende mensen.