Contract getekend voor nieuw biermerk

22 maart 2016 21:30

Op de leden vergadering jl. is besloten om het contract van Bavaria niet te verlengen. Inmiddels heeft er een selectieproces plaatsgevonden onder leiding van één onze twee kantinebeheerders Ad Snoek.

Ad heeft de expertise van Aart van der Wiel ingeroepen en om transparantie te bevorderen een afvaardiging van leden gevraagd mee te kijken voordat de keuze aan het bestuur werd voorgelegd. Deze leden waren; Harold de Vries (een horeca achtergrond), Ed Munters, (altijd actief geweest in de dranken handel) en oud kantinebeheerder Arie Dubbeldam. Dinsdag 22 maart is de definitieve keuze door het bestuur bekrachtigd met de ondertekening van een 5 jarig contract met Jupiler. Ook zal alle Pepsi cola, sinas etc. vervangen worden door Coca Cola, Fanta etc.

Vanaf zaterdag 2 april is er Jupiler van de tap en uiteraard de flesjes Jupiler.