Wat een attente scheidsrechter!

24 maart 2016 10:00

Tijdens de afgelopen zaterdag met 1 - 1 gelijkgespeelde thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen MVV'58 viel Marvin de Jong uit na een ongelukkige botsing.

De blessure leek ernstig; Marvin bleef roerloos liggen en is zelfs even buiten bewustzijn geweest. Met de ambulance is hij naar het ziekenhuis vervoerd, waar een hersenschudding werd geconstateerd. Ook een van zijn nieren heeft het zwaar te verduren gehad. In de loop van de avond mocht Marvin het ziekenhuis weer verlaten. De volgende ochtend werd hij wakker met een knallende hoofdpijn en een stijve nek.

De scheidsrechter van deze wedstrijd, Hans Kriesels, was kennelijk nogal onder de indruk van het voorval en wenste Marvin op wel heel bijzondere wijze beterschap. Hij stuurde een in een doos verpakte ballon in de vorm van een voetbal naar Marvin, voorzien van de tekst: "Je bent sterker dan je denkt!". De ballon ging vergezeld van een beterschapswens. Zie de foto hiernaast.

Zulke scheidsrechters maak je maar zelden mee! Een prachtig gebaar. Vanzelfsprekend sluiten wij ons aan bij de scheidsrechter en wensen Marvin een voorspoedig herstel!