Ooit in de F2 en nu weer in de C1 2x kampioen in één seizoen!

8 mei 2016 19:45

Na de zege van 0 - 8 op GSC/ ODS C2 uit Dordrecht kwam Schelluinen C1 na een korte huldiging door onze jeugdvoorzitter Harry Elgersma in Dordrecht aan in Schelluinen alwaar de platte kar klaar stond om door het dorp gereden te worden. Nog twee wedstrijden te gaan en nu al kampioen en dat voor de tweede keer in dit seizoen. Zoals dat al eerder gebeurd is in de F2. Na de zege rit door het dorp op de platte kar is de C1 traditioneel in de vliet gesprongen. Ook de staf moest het ontgelden en werd er door de spelers in gegooid. Na afloop en een goede douchebeurt heeft de vereniging getrakteerd op drinken en frietjes.