Finale EM Cup Koz. Boys - LRC op complex v.v. Schelluinen

12 mei 2016 14:15

Vandaag heeft de commissie Regio-Voetbal Toernooi de beslissing genomen de finale om de EM Cup tussen Kozakken Boys en LRC op Pinkstermaandag 'gewoon' te laten doorgaan. Na alle tumult van eerder deze week zullen de ware voetballiefhebbers hier erg mee ingenomen zijn.

Tot vanmiddag was het nog onzeker of de bekerfinale wel doorgang zou vinden. Het is aan LRC te danken dat er toch gespeeld wordt. Er is al genoeg gezegd en geschreven over de vervelende afloop van de halve finale van afgelopen dinsdag tussen LRC en Tricht. Laten we ons hier maar liever bezighouden met de wedstrijd van aanstaande maandag

Om 17.00 uur wordt er afgetrapt en kunnen we gaan genieten van hopelijk een sportieve en aantrekkelijke wedstrijd. Het zijn twee topclubs uit de regio; de verwachtingen zijn dus hooggespannen!

Vanwege de verwachte drukte worden bezoekers die met de auto komen door verkeersregelaars en een aanwijzingsbord naar het nieuwe industrieterrein naast het tankstation van Lukoil geleid. De parkeerplaats van onze voetbalvereniging is gereserveerd voor de deelnemende teams, genodigden, sponsoren enz.

Hopelijk zijn de weergoden ons deze middag gunstig gezind en wordt het een prachtige middag/avond.

We gaan er iets moois van maken! Én de entree is vrij!