Lid van verdienste

3 oktober 2016 10:45

Op de Algemene ledenvergadering van afgelopen dinsdag is op voordracht van het bestuur Arnold Vuurens benoemd tot lid van verdienste!

Arnold is een zeer betrokken lid en zet zich als vrijwilliger al vele jaren op bewonderenswaardige wijze in voor de club. Natuurlijk werken al onze vrijwilligers hard en verdienen onze dank en waardering, maar als er één is die deze benoeming verdient, is het Arnold. Op allerlei gebied is hij actief: scheidsrechter, grensrechter, kantinedienst, onderhoudsploeg en ga zo maar door.

Het siert de bescheiden Arnold dat hij het "allemaal niet zo nodig vindt". Volgens hem zijn er genoeg vrijwilligers die zich net zo inzetten als hij. Ja, dat blijft altijd lastig. Wie moet er wél worden voorgedragen en wie (nog) niet...

De voordracht van het bestuur werd door alle aanwezige leden met applaus begroet ten blijke van hun akkoordbevinding.

Op de Nieuwjaarsreceptie van 2017 zal de voorzitter nog uitgebreid terugkomen op de benoeming van Arnold.