Verhoging contributie

3 oktober 2016 11:15

Op de Algemene Ledenvergadering van 2015 is door de leden besloten de contributie voor alle spelende leden in twee stappen met 2 euro per maand te verhogen: per 1 oktober 2015 met 1 euro en per 1 oktober 2016 nogmaals.

De contributiebedragen zien er dan per 1-10-2016 als volgt uit:

Mini:             7,50 euro per maand
Pupil:          10,00 euro per maand
Junior:        11,00 euro per maand
Senior:        17,00 euro per maand

Voor niet-spelende leden blijft de contributie: 8,00 euro per maand. Donateurs betalen 12,50 euro voor het gehele jaar.

Onze contributie-administrateur, Michel van Dorssen, zal dus met ingang van dit vierde kwartaal, de gewijzigde bedragen gaan incasseren. Wij verzoeken de leden die middels een automatische opdracht betalen de gewijzigde bedragen aan hun bank op te geven.