Schelluinen in zee met HIT Profit

10 oktober 2016 10:45

We hebben een driejarig contract getekend met inkoopcollectief HIT Profit. Door deze samenwerking bereiken we een substantiële besparing op het gebied van energiekosten.

In de afgelopen maanden hebben de gezamenlijke voetbalverenigingen van de gemeente Giessenlanden overleg gevoerd met HIT Profit. Tijdens een presentatie in onze bestuurskamer door Marcel van de Rande werden de puntjes op de 'i' gezet en werden ook de besparingen op electriciteits- en gaskosten voor de verenigingen duidelijk.

HIT Profit is als onafhankelijke inkoopcombinatie voor ondernemers en organisaties marktleider in Nederland. O.a. Jumbo, Albert Heijn, Praxis en KIA behoren tot de klanten. Ook meerdere BVO's (Groningen, PSV en Willem II) kopen energie in via HIT Profit.

Het gaat niet alleen om lagere energietarieven, maar het bedrijf biedt meer diensten aan. Zo gaan we ook gebruik maken van de 'Energieplanner'. Uitgebreid wordt dan in kaart gebracht waar nog meer besparingen zijn te realiseren onder opgave van de te investeren bedragen en wat het ons oplevert.

De v.v. Schelluinen heeft als eerste voetbalclub uit Giessenlanden een overeenkomst met HIT Profit getekend. De overige verenigingen zijn zich nog aan het beraden.

Voor meer informatie zie: www.hitprofit.nl.