Week van de scheidsrechter

14 oktober 2016 16:00

De Week van de Scheidsrechter zit er weer op. Ook dit jaar werd er weer massaal waardering uitgesproken naar de ruim 35.000 (assistent-)scheidsrechters in Nederland. Zij maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten!

(Club)Scheidsrechters bedankt! We kunnen niet zonder jullie!

Ook dit jaar ontvingen alle (assistent-)scheidsrechters vanuit de KNVB en ARAG een persoonlijk bedankje voor hun inzet, in de vorm van een scoreblok. Daarnaast lieten verenigingen, spelers, ouders, publiek en andere voetballiefhebbers hun waardering blijken voor de scheidsrechter.

Ook Schelluinen toonde haar dankbaarheid aan haar clubscheidsrechters en bood hen de 'Week van de scheidsrechter douchegel' aan. Clubdouchegel.nl van onze eerste elftalspeler Stefan Walhain leverde en sponsorde de flacons gel. Dank daarvoor, Stefan!