Vier JO-17 maken deel uit van wedstrijd onder de 23

26 oktober 2016 8:45

Een kort verslag van de wedstrijd tegen Nieuw-Lekkerland

(door Henk de Jong, leider Schelluinen 1)

We gingen gisteren weg zonder een aantal belangrijke spelers die of niet konden of geblesseerd waren. ( Marvin, Imre, Jim, Laurens ) deze werden vervangen door B junioren. Rowan Sanders was ook geblesseerd, maar hij is toch gestart met keepen. In de basis begonnen we met Ryan Snoek en Mick Roubos (VVS, JO-17). Deze jongens moesten even ontdooien, maar pakten het leuk op.

Al snel kwamen we op voorsprong, door aan afstand schot van Rowan Vermeulen (5 min) . Daarna pakte Nieuw-lekkerland het over en scoorde 3 keer snel achter elkaar. Dit kwam hoofdzakelijk omdat Rowan niet uit de voeten kon en dit waren werkelijk krijgertjes van doelpunten.

Rowan werd na 20 min gewisseld en is Dylan van Genderen op het doel gegaan. Op de back positie kwam Diego Kemp (VVS, JO-17). De ruststand was 3-3 en werden Ryan Snoek en Mick Roubos gewisseld voor Jean-Paul van Boxtel en Quinten de Vaal. ( ging mee als speler )

Uiteindelijk 2e helft hadden we wel een veldoverwicht maar de doelpunten vielen aan de andere kant. De stand kwam op 5-3

In de slot minuten werd het nog 5-4.

Er werd regelmatig lekker gevoetbald en het belangrijkste was dat onze Schelluinse JO-17-ers absoluut niet onverdienstelijk speelden.

Namens de staf van Schelluinen 1; hartelijk dank en ga zo door! Op naar de volgende wedstrijd!