Geslaagde Jeugd-toernooienbeurs

1 november 2016 14:15

Voor de 15e keer organiseerde onze wedstrijdsecretaris Jan van Driel een toernooienbeurs in onze kantine.

Zestien verenigingen hadden de uitnodiging aanvaard te proberen op één avond en op een gemakkelijke wijze hun jeugdtoernooien 'in te vullen'. Het was jammer dat niet alle clubs die hun komst hadden toegezegd aanwezig waren, maar er was toch een gezellige drukte en werden er goede zaken gedaan.

Toch loopt de belangstelling voor deze beurs jammergenoeg terug. In de beginjaren waren wel 25 à 30 verenigingen aanwezig. Ook opvallend is dat steeds meer clubs alleen komen voor een 'uit'-toernooi. Desgevraagd zijn steeds minder vrijwilligers, gezien de tijd die erin gaat zitten, bereid een toernooi te organiseren.

Onze vereniging organiseert in 2017 ook geen jeugdtoernooi. Hopelijk gebeurt dat wel weer in 2018!