Dames in het nieuw door Vrienden van Schelluinen!

2 november 2016 14:15

De Vrienden van Schelluinen hebben ons vrouwenteam een wedstrijdtenue geschonken. De dames lopen er picobello bij.

Niet alleen beschikken de dames nu over een prachtig wedstrijdtenue, al eerder verrasten de vaders van speelsters Kimberley Kuipers en Madelon van den Oetelaar het hechte team op 20 roze trainingsballen!

Spullen hebben we, nu nog de punten! Als de groep onder leiding van trainer Adrie Marijnissen zich blijft inzetten dan kunnen we ongetwijfeld binnenkort een feestje bouwen.

Op de foto staan geheel rechts Arie Diephout en Huub Duyzer van de Vrienden van Schelluinen. Aan de linkerkant de staf van ons vrouwenteam: Adrie Marijnissen (trainer), Robin de Groot (assistent-scheidsrechter) en Lex van den Oetelaar (leider).