Frenkie de Jong reikt zaterdag kampioensbeker uit aan JO9-1

9 november 2016 11:15

Aanstaande zaterdag kan Schelluinen JO9-1 de kampioensvlag hijsen! Tegenstander Leerdam Sport'55 JO9-2 zal niet in staat blijken onze jongens van de titel af te houden.

Onze JO9-1 heeft alle wedstrijden tot nu toe gewonnen en staat met een positief doelsaldo van 74 onbedreigd aan kop! In Leerdam Sport treffen ze een niet zo'n sterke tegenstander: alles verloren en een negatief doelsaldo 65. Dat varkentje zullen we dus wel even wassen!

De kampioensbeker zal na de wedstrijd worden uitgereikt door niemand minder dan Ajax-talent Frenkie de Jong. Leider Leon de Bruijn is de oom van Frenkie, en Levi is dus weer een neefje van Frenkie. Ere-voorzitter Jan de Bruijn is de opa van Frenkie. Begrijpt u het nog? Hartstikke leuk dat zo'n speler bereid is naar Schelluinen te komen om de beker uit te reiken. Wat zullen onze jongens trots zijn de hand te hebben geschud van een Ajax-selectiespeler.

Maar, er moet natuurlijk wel eerst gewonnen worden. Het team onder leiding van Leon de Bruijn, Jacco van der Heiden en Astrid Garcia zal alles op alles zetten om de 3 punten en daarmee het verdiende kampioenschap op Schelluinen te houden.

Het zou leuk zijn als veel supporters onze mannen aanmoedigen! Kom naar onze talentjes kijken. De wedstrijd begint om 09.00 uur.