Vacature ingang seizoen 2017/2018: kantinebeheerder(s)

14 november 2016 13:30

Onze kantinebeheerders Ad en Michelle Snoek hebben te kennen gegeven aan het einde van het lopende seizoen te stoppen met hun werkzaamheden als kantinebeheerder.

Ad en Michelle hebben er dan 3 jaar op zitten. Het zijn geen makkelijke jaren geweest en er zijn veel uren in gaan zitten. Ook de dochters hebben in de keuken en achter de bar hun steentje bijgedragen. Ondanks de vele vrijwilligers was het voor Ad en Mik een opgave de bezetting voor de bar rond te krijgen, vooral tijdens de 'tussenuurtjes'. Zo zie je maar: extra mensen zijn altijd welkom! Daar moet in de toekomst aan gewerkt worden. Privé-omstandigheden en een drukke baan bij de politie maken het steeds lastiger werkzaamheden bij de club te combineren. Daarnaast willen ze ook graag de wedstrijden van zoon Ryan zien.

Dit alles bij elkaar heeft Ad en Michelle doen besluiten er aan het einde van dit seizoen een punt achter te zetten. Ze blijven echter wel beschikbaar om op gezette tijden een bardienst te draaien.

We willen Ad en Michelle hierbij bedanken voor hun inzet de afgelopen jaren. Kantinebeheerder is niet alleen een erg belangrijke functie in ons verenigingsleven, maar ook een drukke en verantwoordelijke taak. We zullen t.z.t. op passende wijze afscheid van hun nemen.

Geïnteresseerden voor de functie kantinebeheerder of personen die hun aandeel willen leveren in een goed 'lopende' kantine worden verzocht zich bij het bestuur te melden.