Kerstklaverjassen en opening kantine tijdens de winterstop

11 december 2016 13:45

Op het derde elftal na genieten de senioren inmiddels van hun welverdiende winterstop. Aanstaande zaterdag nog een paar wedstrijden en dan ligt het voetbal een aantal weken stil. We luiden op deze dag de winterstop in met het traditionele kerstklaverjassen. Alleen het derde en de dames hebben een wedstrijd, dus is er voor de meeste senioren geen excuus niet mee te doen aan het klaverjastoernooi!

Inschrijven voor het klaverjassen kan vanaf 14.00 uur. De organisatie is deze middag in handen van Tim de Jong, Kees Brevé en Arie Diephout.

We verwachten veel kaarters, het wordt vast een gezellige boel! Natuurlijk zijn ook niet-kaarters van harte welkom voor een praatje en een lekker drankje.

Zaterdag 24 december is de kantine gesloten. Op zaterdag 7 januari zijn we weer geopend. Deze middag staat in het teken van de nieuwjaarsreceptie. Uiteraard hebben we dan de traditionele wedstrijd tussen Schelluinen 'Nieuw' en Schelluinen 'Oud' en huldigen we de jubilarissen. Het belooft weer een gezellige middag te worden!

Het bestuur hoopt op een flinke opkomst en wenst hierbij haar leden, donateurs en sponsoren alvast een fijne kerst en een gezond en gelukkig 2017!

Maar eerst kerstklaverjassen op zaterdag 17 december!