Geslaagde Nieuwjaarsreceptie

9 januari 2017 15:00

Ondanks de door de slechte weersomstandigheden afgelaste wedstrijd tussen het huidige Schelluinen 1 en een team met oud-eerste elftalspelers was het toch een zeer gezellige en drukbezochte middag op Scalune.

Jammer dat de wedstrijd geen doorgang kon vinden, maar de omstandigheden lieten het écht niet toe. Toch was het een gezellige bedoening in de kantine. Tegen vieren begon het lekker druk te worden en na elkaar een gelukkig 2017 toegewenst te hebben was het tijd voor een hapje en een drankje.

Om 17.00 uur nam voorzitter Rolf het woord en stak zijn nieuwjaarsspeech af. Daarna werd het tijd voor het huldigen van de jubilarissen. Nick van Driel (25 jaar lid) en Henk Both (60) werden door de voorzitter toegesproken en in het zonnetje gezet. Helaas konden Arie Blom (25), Reinier Kruis (42) en Wim de Boon (60) niet aanwezig zijn. Zij zullen hun oorkonde en onderscheiding op een later tijdstip ontvangen.

Ook Arnold Vuurens werd in de bloemen gestoken. Op de laatste Algemene Ledenvergadering is hij vanwege zijn vele verdiensten voor de club door de leden tot lid van verdienste benoemd. Leuk voor Arnold was dat zijn moeder voor deze speciale gelegenheid aanwezig was en kon zien hoe haar zoon op de club wordt gewaardeerd.

Ondanks dat de traditionele wedstrijd niet doorging, was de sfeer was er niet minder om! Volgend jaar hopen we op beter weer, zodat we onze 'Old Stars' eindelijk weer eens aan het werk kunnen zien.

We kunnen terugkijken op een geslaagde nieuwjaarsreceptie!

Foto's: klik hier!