Adrie Marijnissen vrijwilliger in Oranje?

11 maart 2017 12:45

Wie wil dat niet, een plek in Oranje! Speciaal voor deze groep helden is de KNVB een actie gestart om uiteindelijk tot de vrijwilliger van het jaar te komen. De genomineerden voor deze titel zijn inmiddels bekend.

Adrie Marijnissen is een echte bezige bij de v.v. Schelluinen: vlaggenist bij het eerste elftal, medewerker achter de bar. Nooit te beroerd zijn handen uit de mouwen te steken. Sinds het begin van dit seizoen is hij echter ook trainer van ons dameselftal. Twee keer in de week trainen en 's zaterdags met de meiden op stap. Ga er maar aan staan! Als dat geen echte vrijwilliger is met het blauw-witte hart op de juiste plaats, dan weet ik het niet meer.

'Zijn' dames zijn kennelijk zeer tevreden over hem, want zíj hebben Adrie middels persoonlijke brieven aan de KNVB voorgedragen als vrijwilliger van het jaar! Daar spreekt toch veel waardering uit! Én dat verdient hij ook.

De genomineerde vrijwilligers worden 28 maart a.s. in de Amsterdam Arena als VIP door de KNVB ontvangen tijdens de oefenwedstrijd Nederland - Italië. Dat belooft een fantastische dag voor Adrie te worden. De uitverkiezing van vrijwilliger van het jaar zal vervolgens op een later tijdstip plaats vinden.

We feliciteren Adrie met zijn nominatie en zijn net zoals 'zijn' dames erg benieuwd hoe het verder afloopt! Ook zij verdienen alle lof voor dit mooie initiatief.