Rabobank Clubkas Campagne

20 maart 2017 10:15

Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden organiseert de Rabobank Clubkas Campagne en stelt 100.000 euro beschikbaar voor clubs uit de omgeving! Ook wij doen mee om een mooi sponsorbedrag bij elkaar te sparen.

Dit bedrag gaan we gebruiken voor de financiering van het pannaveldje. Een extraatje komt dan goed van pas.

Hier hebben we jouw hulp bij nodig!

Ben jij lid van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden? Stem dan van 28 maart tot en met 11 april op onze vereniging via www.rabobank.nl/av. Laat je omgeving weten dat wij meedoen en verzamel zoveel mogelijk stemmen.

Nog geen lid maar wil je wel stemmen? Meld je aan via www.rabobank.nl/av en kom in actie!

Elke stem is geld waard!!!

Vorig jaar was de opbrengst voor de club 206,47 euro. Laten we proberen deze keer hier flink boven uit te komen!

Vriendelijk dank voor je medewerking!