Eclatante overwinning op Noordeloos!

23 maart 2017 10:45

Ons 7 - 7 team heeft het goede voorbeeld gegeven door gisteravond de altijd lastige uitwedstrijd in en tegen Noordeloos in een ruime overwinning om te zetten.

Met een geweldige 0-8 uitslag keerden onze mannen terug uit Noordeloos. Het team bestond uit: Marcel v.d. Velden, Hans van Duuren, Willem Jan v.d. Ark, Kees Brevé, René de Krey, Robert Golverdingen en captain Harald de Vries. Laatstgenoemde speelde door het ontbreken van wisselspelers voor het eerst van zijn leven een hele voetbalwedstrijd!

De doelpunten werden gemaakt door Hans (4), Marcel (2), Willem Jan (1) en Kees (1). Ondanks verwoede pogingen wilde het Robert maar niet lukken er eentje in te prikken. René liep al na 3 minuten een hamstringblessure op, maar zette de wedstrijd toch als keeper voort. Hij slaagde er toch maar mooi in zijn doel schoon te houden. Wat een kei is hij toch! Rest nog te vermelden dat onze voorzitter Rolf Huijssen deze avond verhinderd was mee te doen. Het was dan vast geen 0-8 geworden...

Hopelijk volgt ons eerste elftal dit mooie voorbeeld. Immers, a.s. zaterdag staat er nog  een uitwedstrijd tegen Noordeloos voor de deur.

We hebben er alle vertrouwen in dat ook ons keurkorps de 3 punten mee naar Schelluinen brengt!