Philip de Haan tekent contract

23 maart 2017 11:15

Onder het toeziend oog van onze selectiespelers zette Philip zijn handtekening onder de overeenkomst en verbond zich daarmee voor het volgende seizoen als hoofdtrainer aan onze vereniging.

Op deze kennismakingsavond stelde Philip zich aan de bijna voltallige selectie + staf voor. Hij hield een zeer inspirerend verhaal en vertelde o.a. over zijn ervaringen en werkwijze als trainer. Zoals bekend heeft Philip successen behaald bij grote clubs. Hij liet weten er veel zin in te hebben bij Schelluinen aan de slag te gaan.

Na meerdere goede gesprekken met het bestuur raakte hij er steeds meer van overtuigd dat de ambities van de club klikten met zijn eigen gevoelens en besloot hij de knoop door te hakken en met Schelluinen in zee te gaan.

We zijn erg blij met zijn komst. Ook de spelers hebben veel vertrouwen in een goede samenwerking met onze nieuwe trainer.

Hopelijk leidt dit alles tot mooie resultaten!