Tweede a.s. zaterdag kampioen?

27 maart 2017 15:00

Zaterdag 1 april belooft een mooie dag te worden op ons sportcomplex Scalune.

Als s'ochtends de jeugd z'n wedstrijdjes heeft gespeeld, is het om 12.30 uur de beurt aan ons tweede elftal tegen LRC.

Bij een overwinning en puntenverlies van concurrent Meerkerk 3 is het dik verdiende kampioenschap binnen voor onze mannen en gaat het dak eraf!

Het eerste elftal speelt om 14.30 uur de belangrijke thuiswedstrijd tegen Merlijn. Willen we mee blijven doen om de tweede plaats dan zal er gewonnen moeten worden.

Aanleiding genoeg dus om een feestje te bouwen a.s. zaterdagmiddag. Met DJ Roy Klop zal dat ongetwijfeld lukken.

Dus kom zaterdag onze teams aanmoedigen en beleef het succes mee met wie weet zelfs een kampioenschap voor ons tweede!