Schelluinen 2 kampioen!

24 april 2017 10:45

Met de overwinning op Ameide 3 behaalde ons tweede elftal het dik verdiende kampioenschap!

Met nog twee wedstrijden te gaan is het tweede, onder leiding van trainer Richard Lijffijt en leiders Mary de Kuijper en Arie Blom, onbereikbaar geworden voor de concurrentie en stelde met de overwinning van afgelopen zaterdag het kampioenschap veilig.

Tot nu toe hebben onze mannen 18 wedstrijden gespeeld: daarvan werd 15 keer gewonnen en slechts 3 keer verloren. Het doelsaldo mag er ook zijn: 74 voor en maar 16 tegentreffers. Terechte kampioenen, dus.

Het kampioenschap werd uitbundig gevierd in de kantine met dj Stefan als aanjager.

Mannen, van harte gefeliciteerd en succes in de tweede klas!