OCHTEND VOOR VRIJWILLIGERS

2 juni 2017 14:45

Zaterdag 10 juni vanaf 10.30 uur zijn de vrijwilligers die zich dit seizoen voor de vereniging hebben ingezet van harte welkom in de kantine!

Alle vrijwilligers van de v.v. hebben een persoonlijke uitnodiging van het bestuur ontvangen om op zaterdag 10 juni 2017 van  10.30 uur - 13.00  uur het voetbalseizoen 2016 - 2017 gezamenlijk op een gezellige manier af te sluiten.

Ontvangst met een heerlijk bakje koffie met gebak en rond half één worden overheerlijke broodjes geserveerd; deze kunnen natuurlijk met een lekker drankje op kosten van de v.v. genuttigd worden.

Aansluitend zijn onze vrijwilligers van harte uitgenodigd bij het Classicstoernooi aanwezig te zijn.

Na afloop van het toernooi is er gelegenheid om een hapje mee te eten.

Het bestuur wil op deze wijze haar vrijwilligers bedanken voor hun geweldige inzet tijdens dit seizoen.

Namens het bestuur,

Rolf Huijssen, voorzitter