CLASSICS 2017

2 juni 2017 15:15

Zaterdag 10 juni vindt vanaf 12.30 uur weer het traditionele 'Classicstoernooi' plaats.

Het staat bol van de activiteiten deze middag. Het belooft weer erg gezellig te worden op de slotdag van het seizoen 2016/2017.

- vanaf 12.30 uur worden de wedstrijden van de Classics gespeeld
- finale kratjeschieten
- prijsuitreiking Classicstoernooi
- prijsuitreiking winnaars kratjeschieten
- uitreiking bekers topscoorders
- bekendmaking speler van het jaar
- trekking prijzen voorjaarsloterij
- afscheid nemen van vrijwilligers die aan het einde van dit seizoen stoppen.

Voor de kinderen is er vanaf 09.30 tot 14.00 uur een heel programma in elkaar gezet. Frites en limonade zullen natuurlijk niet ontbreken. Ook is er een luchtkussen aanwezig, waarop ze zich lekker kunnen uitleven.

Als dit alles achter de rug is kunnen we genieten van een heerlijk Chinees buffet, gesponsord door de Vrienden van Schelluinen.

Hopelijk wordt het weer een drukbezochte middag en maken we er met z'n allen een prachtige middag/avond van. De muziek is in vertrouwde handen van dj Emiel.