Voorjaarsloterij 2017

5 juni 2017 11:15

Deze week komen we weer huis-aan-huis langs met de loten van de jaarlijkse Voorjaarsloterij. Ook dit jaar zijn er weer dankzij onze sponsoren prachtige prijzen te winnen, zoals bijvoorbeeld een nieuwe fiets, tablet of een schoonheidsbehandeling!

Mochten wij u aan de deur gemist hebben of wenst u onze komst niet af te wachten? Dan kunt u dit jaar ook per e-mail uw bestelling doorgeven! Dit doet u gemakkelijk door een e-mail te sturen naar: [email protected].

De loten kosten:
1 lot  =  € 0,50
5 loten = € 2,-
12 loten = € 5,-
25 loten (half boekje) = € 10,-
50 loten (heel boekje) = € 20,-

De trekking wordt gehouden a.s. zaterdag 10 juni na afloop van het het Classics-toernooi. U kunt daar elders op deze site meer over lezen. U bent uiteraard van harte welkom!

De dag sluiten we hierna gezellig met een hapje en een drankje af onder muzikale begeleiding van DJ Emiel!

De uitslagen zullen worden vermeld op de website van de vereniging:
www.vvschelluinen.nl
.

Steun uw club en geef uw bestelling door! Voorkom dat u deze prachtige prijzen misloopt.

Let op: OP=OP!

De activiteitencommissie