PROMOTIE, HET KAN NOG!!!

7 juni 2017 14:30

Aanstaande zaterdag krijgt Schelluinen alsnog een kans promotie naar de derde klas te bewerkstelligen.

Doordat DIA haar eerste elftal met ingang van het nieuwe seizoen uit de zaterdagvoetbalcompetitie  terugtrekt, komt er een plaatsje vrij in de derde klas.

De 'beste' verliezer uit de nacompetitie komt hiervoor in aanmerking. Smerdiek en Schelluinen, met beide het zelfde aantal punten en doelsaldo, gaan nu in een onderling duel uitmaken wie de vrijgevallen plaats in gaat nemen.

Deze beslissingswedstrijd wordt gespeeld op het terrein van v.v. Seolto. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt. Entree is vrij. Het adres is: Sportpark 'De Meeren', Westrand 9, 4761 PZ ZEVENBERGEN.

Om ca. 12.30 vertrekt de spelersbus naar Zevenbergen. Supporters die mee willen rijden zijn van harte welkom. Er is plaats voor ongeveer 30 personen. Leden gaan voor. Heb je zin om mee te gaan, neem dan even contact op met bestuurslid Aart van der Wiel: 06-81845002. Hierbij geldt: "Wie het eerst komt, die het eerst maalt."

Supporters worden hierbij opgeroepen massaal naar Zevenbergen af te reizen voor deze belangrijke pot. Het zou toch mooi zijn als deze onverwachte kans alsnog een plaats in de felbegeerde derde klas oplevert!

In verband met deze wedstrijd is het gehele programma van de slotdag van seizoen 2016/2017 naar zaterdag 17 juni verschoven. Zie elders op deze site voor meer informatie.