Wedstrijden app KNVB

23 juni 2017 16:30

Met ingang van komend seizoen wordt het mobiele digitale wedstrijdformulier volledig ingevoerd in het veldvoetbal. Lees hierover meer op de website van de KNVB.

Voor verenigingen heeft de KNVB veel informatie geplaatst op KNVB ASSIST. Voor scheidsrechters op SCHEIDS ASSIST

Met de nieuwe KNVB Wedstrijdzaken App leg je het digitale wedstrijdformulier vast. Geen gedoe meer met papieren formulieren en spelerspassen; alles wordt vanaf nu verwerkt in de app Wedstrijdzaken. Hoe je vanuit jouw rol binnen de vereniging gebruik kunt maken van de app staat beschreven op de pagina Wat kan ik vanuit mijn functie met de KNVB-wedstrijdzaken-app?

Voor wie

De app Wedstrijdzaken is specifiek voor:

• scheidsrechters
  • aanvoerders/spelers
  • wedstrijdsecretarissen
  • leiders en trainers

Downloaden

De KNVB Wedstrijdzaken app kan worden gedownload in de Appstore en Playstore door te zoeken op KNVB Wedstrijdzaken. Na installatie van de app op je telefoon kun je deze starten via dit icoontje:

Registreren

Na het starten van de app verschijnt onderstaand scherm:

Bij de eerste keer is registratie vereist en vul je je e-mailadres en wachtwoord in.

Let op:

Registreren is alleen mogelijk met het e-mailadres dat overeenkomt met het e-mailadres dat in Sportlink Club geregistreerd. Weet je niet weet welk e-mailadres geregistreerd staat of is er nog geen e-mailadres geregistreerd, neem dan even contact op met Rob van Driel ([email protected]).

Na registratie ontvang je op je e-mailadres een activatielink. Invoer van het wachtwoord is vrij. De activatielink is permanent geldig totdat deze is gebruikt, daarna zal aan de gebruiker worden gemeld dat de link reeds in gebruik is. Als je op de activatielink in de e-mail klikt, verschijnt een pagina met een bevestiging dat je account is geactiveerd.

Inloggen

Na registratie en activatie kun je inloggen door je e-mailadres en wachtwoord in te vullen en ben je standaard ingelogd. Na download en installatie van nieuwe updates / nieuwe versies van de app ben je automatisch weer ingelogd. In de app heb je indien gewenst de keuze om uit te loggen.

Extra uitleg over de app

Extra uitleg en handleidingen voor de app vind je in de sectie KNVB Wedstrijdzaken app in het Support Center. Ook vind je op de website van de KNVB allerlei handige informatie.

Binnenkort verschijnen er nog specifieke handleidingen voor leiders/teammanagers, spelers en functionarissen.

Het bestuur beraadt zich nog op verdere communicatie over deze nieuwe ‘wedstrijden app’.

Klik hier voor de KNVB-presentatie zoals gegeven op de informatiebijeenkomst.