Algemene Leden Vergadering

23 augustus 2017 11:15

De jaarlijkse Algemene Leden Vergadering wordt gehouden op donderdag 28 september. De uitnodiging + agenda volgen nog.

Aftredend zijn voorzitter Rolf Huijssen, penningmeester Petrina van der Wiel, vicevoorzitter Harry Elgersma en bestuurslid facilitaire zaken Aart van der Wiel.

Petrina en Harry zijn herkiesbaar voor de reguliere termijn van 2 jaar. Rolf en Aart zijn herkiesbaar voor een periode van één jaar.

Tegenkandidaten kunnen zich tot uiterlijk 14 dagen voor de ALV schriftelijk aanmelden bij de secretaris Rob van Driel.

Vragen die je tijdens de vergadering wilt stellen, kunnen ook per e-mail bij de secretaris ingediend worden.

Namens het bestuur:
Rob van Driel, secretaris