Gebak voor de onderhoudsploeg!

22 september 2017 15:00

Elke keer als ik door het hek bij vv Schelluinen loop valt mijn mond weer open. Wat is het toch een prachtig en goed onderhouden complex.

We staan er niet altijd bij stil. Maar elke maandag-, woensdag- en vrijdagmorgen is er een ploeg met vrijwilligers bezig om te zorgen dat alles er netjes bij ligt, schoon is en alle technische problemen opgelost worden. Dat doen deze mannen en vrouwen voor al onze leden, supporters en bezoekers. En omdat de leden dat weinig zien maar het wel waarderen ga ik heel af en toe op vrijdagmorgen (een enkele keer op maandagmorgen) even langs bij de ploeg. Om namens de leden en supporters deze "vrijwilligers in de luwte" te bedanken voor hun tomeloze inzet. Deze keer kwam ik langs met Bossche bollen. Op verzoek van Arnold Vuurens. En omdat ik 50 jaar ben geworden.

Ben jij of je kind lid van Schelluinen? Maak je gebruik van alle faciliteiten op Schelluinen? Schiet een van de mannen aan op de foto en bedank ze voor wat ze doen. Kleine moeite groot gebaar!

Vanaf deze kant; Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rolf Huijssen