CONTRIBUTIE NIET-SPELENDE LEDEN VERHOOGD

4 oktober 2017 11:45

Op de Algemene Leden Vergadering van donderdag 28 september jongstleden is het voorstel van het bestuur de contributie voor onze niet-spelende leden te verhogen door de leden aangenomen.

De contributie voor deze leden wordt met ingang van 1 oktober met 1 euro per maand verhoogd van 8 euro naar 9 euro.

Later in dit kwartaal wordt dus een bedrag van 27 euro geïncasseerd van het opgegeven bankrekeningnummer.

De niet-spelende leden die zelf hun contributie overmaken wordt verzocht met deze verhoging rekening te houden.