JEUGD- toernooienbeurs

6 oktober 2017 15:15

Evenals vorig jaar organiseert de v.v. Schelluinen ook in 2017 weer een Jeugdtoernooienbeurs.
Deze beurs wordt gehouden op maandag 30 oktober a.s. in de kantine van onze vereniging op
het sportpark Scalune te Schelluinen. Aanvang 20.15 uur.

Een toernooienbeurs is de ideale gelegenheid de agenda’s naast elkaar te leggen en snel afspraken te maken. Op deze manier worden kosten en werk bespaard.

Daarnaast biedt deze avond de mogelijkheid contacten weer wat aan te halen en elkaar beter te leren kennen.

Laat deze kans niet voorbijgaan om uw toernooibezetting voor 2018 op eenvoudige wijze  rond te krijgen!

Hierbij nodigen wij voetbalvereningingen uit deel te nemen aan deze avond. U kunt zich telefonisch, schriftelijk of per e-mail opgeven.

Wij hopen op een positieve reactie.

Met vriendelijke groeten,

Jan van Driel, wedstrijdsecretaris v.v. Schelluinen