Van Boxtel schenkt JO10-1 nieuwe wedstrijdtenues

16 oktober 2017 16:30

Afgelopen zaterdag overhandigde Piet van Boxtel nieuwe wedstrijdtenues aan onze JO10-1

Onze hoofdsponsor van de jeugd Van Boxtel Schadeauto's en Demontage heeft onze JO10-1 in hnet nieuw gestoken.

Op de bovenste rij geheel links ziet u Piet van Boxtel staan. Als trotse opa staat hij achter zijn kleindochter Denise. Inmiddels zijn al 10 leden van de familie Van Boxtel lid van onze v.v. Piets dochter Inge, de moeder van Denise, is onlangs ook weer gaan voetballen bij de dames.

Schelluinen mag zich erg gelukkig prijzen met deze familie in de gelederen! Zij dragen het blauw witte hart op de juiste plaats.