PANNAVELD OFFICIEEL GEOPEND!

12 november 2017 13:00

Zaterdag 11 november is het pannaveld officieel in gebruik genomen.

Onder grote belangstelling (zelfs de complete A-selectie was aanwezig) is het pannaveld nu officieel in gebruik genomen. De opening werd verricht door ons oudste lid Bep den Hartog (wordt a.s. maandag 90 jaar - alvast gefeliciteerd, Bep!) en ons jongste lid Sven Bouter (7 jaar).

Het D1-team uit 2013-2014 (nu onze JO17) van VV Schelluinen heeft destijds het initiatief genomen om geld in te zamelen voor de aanleg van een pannaveld. Het is begonnen met het wassen van auto's op de club.  Daar hebben de jongens toen 230,-- euro mee opgehaald. Ook andere acties brachten geld op, maar om een pannaveld gefinancierd te krijgen moest er natuurlijk grof geschut ingezet worden. Een jaar geleden is daarom een crowdfundingactie opgezet en zijn enkele instanties benaderd.

Nu, 4 jaar later, werd in het tijdsbestek van nog geen 4 weken onder het toeziend oog van Arie Diephout een prachtig veldje aangelegd. Bep en Sven verrrichte de opening door gezamenlijk een lint door te knippen en tevens een bord te onthullen waar de donateurs op zijn vernoemd die hebben bijgedragen. Ook de anonieme donateurs hebben een plekje op het bord gekregen.

Het was toch al een fantastische dag voor de v.v. Naast de opening van het pannaveld knikkerde ons eerste elftal het twee klassen hoger uitkomende LRC na een geweldige  wedstrijd uit de beker en verzorgde de spelers en staf daarna een zeer geslaagde draaimiddag met prachtige prijzen. Dank mannen!