GEZELLIGE AVOND 7/12 IN KERSTSFEER

27 november 2017 14:45

Hierbij worden leden en donateurs uitgenodigd voor een gezellige avond op donderdag 7 december!

Na afloop van de trainingen (21.00 uur) gaan we er met zijn allen een leuke avond van maken. Net zoals vorig jaar hebben we ook nu weer een interessante spreker.

Toen vertelde Remon van Goolen, geassisteerd door Theo Sprong, ons over zijn vele marathons en  avontuurlijke terugkeer van de Noordkaap. Deze keer is onze hoofdtrainer Philip den Haan bereid gevonden zijn ervaringen als trainer bij verschillende grote clubs met ons te delen. Theo Sprong heeft de nodige vragen voorbereid, zodat het ongetwijfeld een levendig 'samenspel' tussen die twee gaat worden!

De 'lezing' zal ongeveer een uur duren. Daarna is het tijd voor een feestje. Het nieuwe jaar komt in zicht: een oliebolletje zal er best ingaan!

En, onze geweldige Denise heeft beloofd de kantine in een prachtige kerstsfeer te brengen!

Het bestuur hoopt op een grote opkomst en rekent op een super mooie avond!