Balstandaard

26 september 2018 14:15

Bij het betreden van het veld bij thuiswedstrijden ligt de wedstrijdbal voor de scheidsrechter voortaan klaar op een fraaie balstandaard.

Een mooi gezicht! Bij de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen van ons eerste elftal tegen IFC (3-0) viel de blauw-witte standaard te bewonderen.

Met de wedstrijdbal er bovenop en met een bordje met de naam van de balsponsor aan de standaard bevestigd ziet het er toch 'professioneel' uit als de teams en de scheidsrechter het veld betreden.

Na een paar weken 's avonds knutselen in de schuur was Jan van Driel er nog net in geslaagd de balstaandaard voor de start van de competitie af te krijgen. Hij heeft vakwerk geleverd.

Bedankt Jan!