Rustige Algemene Ledenvergadering

1 oktober 2018 13:15

Afgelopen donderdagavond werd de jaarlijkse algemene ledenvergadering in onze kantine gehouden.

Het was met 75 aanwezigen een drukbezochte en rustig verlopen vergadering. Door de trainingstijden aan te passen waren ook de spelers in de gelegenheid deze belangrijke avond bij te wonen.

Aftredend en niet-herkiesbaar waren voorzitter Rolf Huijssen en secretaris Rob van Driel. Sherida den Toom had zich gemeld als opvolgster van Rob. De vergadering ging akkoord met haar benoeming en zal in het bestuur dan ook de functie van secretaris op zich gaan nemen. Om 'erin te komen' heeft Sherida de afgelopen bestuursvergaderingen al  bijgewoond. Voor de functie van voorzitter heeft zich tot op heden nog niemand gemeld, zodat we nu een vereniging zijn zonder voorzitter. Dit is natuurlijk een zeer ongewenste situatie. Hopelijk komt daar snel verandering in.

Bestuurslid facilitaire zaken Aart van der Wiel was ook aftredend, maar wel herkiesbaar voor een periode van 2 jaar. Hij werd door de vergadering voor een volgende periode benoemd.

Peter van den Bosch werd benoemd als lid van de kascontrolecommissie en Harry Elgersma tot Lid van Verdienste. Zie voor een uitgebreid bericht hierover elders op deze website.

Deze avond werd ook een aantal besluiten genomen; o.a. werd gestemd over een licentie van Fox Sports. Zonder deze zakelijke licentie is het niet toegestaan in publieke gelegenheden, zoals sportkantines, beelden van Fox Sport te vertonen. Hier staat een boete op van maximaal 25.000,- euro! De meerderheid van de aanwezige leden stemden vóór het aanvragen van een licentie, zodat we in de toekomst met een gerust hart kunnen blijven genieten van Fox Sport.