Presentatiegids 2018/2019 is uit

7 oktober 2018 13:00

Er is weer veel tijd en energie besteed aan de presentatiegids en wat is-ie weer mooi geworden! Een prachtige luchtfoto van ons complex, genomen door Mark van Driel, siert de voorkant.

Tal van interessante onderwerpen komen aan de orde: onze jeugd, technische commissie, competitie-indelingen en wedstrijdschema van het eerste elftal, de vrijwilligers van ons onderhoudsteam en ga zo maar door. Ook erg interessant is het artikel over de familie (en hoofdsponsor van de jeugd) Van Boxtel, die met 9 leden vertegenwoordigd is in onze club. Een familie met een blauwwit hart van de puurste soort! Ook een bijdrage van onze inmiddels ex-voorzitter Rolf Huijssen ontbreekt niet.

We zullen hier niet de hele inhoud van de presentatiegids verklappen. Ga er eens lekker voor zitten en geniet ervan.

Onze dank gaat uit naar de mannen achter de gids: Adrie Beumken, Arnold den Hartog en Theo Sprong. Goed gedaan weer, jongens! De gids ziet er fantastisch uit.

Een exemplaar van de gids is in de kantine af te halen. In Schelluinen wordt de presentatiegids huis-aan-huis verspreid.