Ledenvergadering Club van 100

24 oktober 2018 15:00

Maandag 5 november wordt de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de 'Club van 100' in onze kantine gehouden.

De ingediende wensen van het afgelopen jaar zijn allemaal gerealiseerd. Aangeschaft zijn o.a. 2 stevige huishoudtrappen, broodjesschalen en een AED-apparaat. De Club van 100 heeft zelfs een reanimatiecursus aangeboden, waarbij de deelnemers aan deze cursus ook het gebruik van de AED hebben geoefend. Hopelijk hoeft dit apparaat natuurlijk nooit gebruikt te worden!

Er is in de afgelopen jaren al heel wat door de Club van 100 aan onze v.v. geschonken. We mogen daar dankbaar voor zijn: het scheelt de penningmeester weer de nodige centjes. De Club van 100, onder leiding van Bep den Hartog en Folly Sonnema, is een onmisbare schakel in de v.v. We zijn erg trots op deze club.

Op dit moment telt de Club van 100 ca. 50 leden, die jaarlijks 50 euro betalen. Zijn er personen in uw omgeving die ook hun steentje willen bijdragen, breng ze mee naar de ledenvergadering.

Namens Bep en Folly: graag tot 5 november!