Mooi gebaar van eerste-elftalleider Henk de Jong

8 november 2018 11:00

Na afloop van de succesvolle draaimiddag werd een door Tony Vilhena gesigneerd Feyenoord-shirt, beschikbaar gesteld door sponsor Piet van Boxtel, bij opbod verkocht.

Nadat de teleurstelling was verwerkt over de uitslag van de thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen De Zwerver (2-2) zette Jan de Bruijn het rad van fortuin in werking. Er waren prachtige prijzen (8 per ronde!) te winnen. De lootjes werden grif door de vele supporters in de kantine afgenomen.

Het draaien werd door het eerste elftal + staf georganiseerd. De mannen moeten aan de bak om hun steentje bij te dragen aan de financiering van het trainingskamp in Spanje. Ze doen het met inzet en plezier.

Na een paar ronden nam hoofdtrainer Philip den Haan het rad van Jan over en ook hij wist de zaal te verleiden tot het kopen van lootjes.

Als sluitstuk van de middag stond de veiling van het shirt van Tony Vilhena op het programma. Er werd door een aantal mensen (waarschijnlijk geen Ajaxsupporters) flink geboden. Uiteindelijk ging Henk de Jong er als hoogste bieder met het shirt vandoor.

Vervolgens schonk Henk onder luid applaus het shirt aan de fervente Feyenoordsupporter Arnold den Hartog. Een prachtig gebaar van Henk en een mooi cadeau voor onze geweldige vrijwilliger Arnold. Op de foto overhandigt Philip het shirt aan Arnold.

De opbrengst van het shirt gaat naar speeltuinvereniging ‘De Wip Wap’. Met de viering van het Sinterklaasfeest voor de boeg is dit een welkome aanvulling voor de kas van de Schelluinse speeltuinvereniging.