Wie helpt onze MO13 uit de brand?

29 november 2018 19:15

Het voortbestaan van ons meisjesteam MO13 loopt gevaar. Na de winterstop zullen de meisjes het zeer waarschijnlijk met 3 speelsters minder moeten doen. Er blijven dan te weinig spelers over om een team te kunnen vormen. Dat zou natuurlijk hartstikke jammer zijn.

Meiden hebben in korte tijd het Nederlandse voetbal veroverd. Op de velden en in de clubkantines zijn ze niet meer weg  te denken. En dit is nog maar het begin. Elk jaar wint onder meiden voetbal aan populariteit, elk seizoen schrijven verenigingen nieuwe vrouwelijke leden bij in het ledenbestand.

Ook bij onze v.v. zijn vrouwen (dames en meisjes zullen we ze maar noemen) actief. Het zou dan ook een verlies zijn als we het meisjesteam moeten terugtrekken uit de competitie.

Ben jij 10, 11 of 12 jaar en heb je zin in een potje voetbal en lekker trainen met alleen meisjes, kom dan eens kijken en train een keertje mee. Als je het leuk vindt kun je lid worden van de voetbalvereniging Schelluinen en wekelijks met de meiden een wedstrijdje spelen tegen andere meisjesteams.

Hopelijk zien we je snel op het voetbalveld!