Pupillen van de week: onze MINI'S

4 december 2018 17:00

Zaterdag om 14.30 uur tijdens de derby Schelluinen 1 - SVW 1 hebben we niet 1, niet 2, maar liefst 8 pupillen van de week! Het gaat hier om ons eigen Mini-team. Deze zomer zijn onze jongste voetballertjes gestart onder leiding van Nick van Driel, Dennis Beumken en Joëlle de Bruijn.

Deze middag spelen de mini’s hun eerste echte wedstrijd en wel tegen de mini’s van SVW. Dit is natuurlijk een prachtige voorwedstrijd voordat de grote mannen het gaan laten zien. Deze wedstrijd zal om 13.15 uur worden gespeeld.

De grote vraag is natuurlijk ook wat onze mini’s denken van de uitslag tussen Schelluinen 1 en SVW 1.

Er werd getwijfeld tussen 100-0 en 5-4 maar er is uiteindelijk toch voor laatst genoemde eindstand gekozen.

Tot zaterdag om 13.15 uur!!!