Wie wordt de nieuwe voorzitter?

4 april 2019 19:00

Beste leden,

Zoals jullie weten zijn we binnen onze vereniging nog steeds op zoek naar een nieuwe voorzitter. Door het bestuur en andere leden is er de afgelopen maanden hard gewerkt om een opvolger te vinden, maar helaas tot op heden nog zonder resultaat.

Daarom willen wij als bestuur onderstaande omschrijving van de vacante positie nogmaals onder jullie aandacht brengen. Ben jij degene die zich kan vinden in de omschrijving en ga jij de uitdaging aan om de voorzitter van onze prachtige vereniging te worden? Of ken jij iemand bij wie deze omschrijving past? Of misschien ben jij gezamenlijk met iemand anders wel complementair in de rol voor voorzitter en vicevoorzitter? Meld jezelf dan nu aan bij het bestuur.

Namens het bestuur,

Aart van der Wiel (facilitair)
Petrina van der Wiel (penningmeester)
Sherida den Toom (secretaris)