Dames ontvangen nieuwe shirts

23 april 2019 20:30

De dames van het combinatie team worden weer eens verwend. Zaterdag 13 april werden de nieuwe shirts door de sponsor Arnold den Hartog uitgereikt.

De ST Schelluinen / Peursum dames lopen er weer netjes bij. Wie had dat gedacht dat de combinatie zo goed zou werken, dat de dames nu in een gezamelijk t-shirt lopen, hetzij voor nu alleen als inloop/trainingsshirt.

Op de shirts zijn de logo's van beide clubs te vinden, zowel van Schelluinen als van Peursum. De dames zijn er super blij mee en terecht, de shirts zien er prachtig uit.

Op de foto is zowel het team met de shirts, als de uitreiking van de shirts als het bedanken van de sponsor te zien. Het was voor onze verenigingsfotograaf wel even wennen om aan de andere kant van de lens te staan, maar het is hem gegund om in het zonnetje gezet te worden. Arnold bedankt!