Rabobank Clubkas Campagne

23 april 2019 21:15

Iedereen bedankt voor het stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Met dank aan uw stem heeft vv Schelluinen een cheque van € 196,70 ontvangen!

Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van dit jaar mochten leden van de Rabobank hun stem uitbrengen aan hun favoriete vereniging. Ook onze vereniging deed mee aan deze actie.

Door alle stemmen die we hebben gekregen hebben we bovenstaand bedrag gesponsord gekregen. Dit bedrag gaat uit naar de verduurzaming van onze vereniging, namelijk de aanschaf van led-verlichting op ons trainingsveld.

Bedankt voor uw stem, zonder u hadden we dit nooit weten te bereiken!

Wilt u bij de volgende Rabobank Clubkas Campagne meestemmen om zo onze vereniging nog meer te steunen, maar bent u nog geen lid van de Rabobank?

Via deze link kunt u zich als lid aanmelden: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/?intcamp=pa-footer-rabobank&inttype=link-leden&intsource=particulieren.divers