Schelluinen 3 kampioen!

27 mei 2019 10:30

Met een 0-4 overwinning tegen Ameide 4 behaalde ons derde team afgelopen zaterdag het kampioenschap in de vierde klasse.

Met 39 punten uit 18 wedstrijden bleven de mannen van Taco en Harald uiteindelijk Altena 3 met één puntje voor. Pas een paar wedstrijden voor het einde van de competitie werd na de uitzege op Sleeuwijk 4 de koppositie overgenomen (van Sleeuwijk). Eenmaal bovenaan de ranglijst toonde het team vastberadenheid en wilskracht en werd met goed spel de koppositie niet meer afgestaan!

Het derde elftal bestaat uit 'oudere', getalenteerde spelers. De meeste jongens hebben in het recente verleden deel uitgemaakt van de hoofdmacht van Schelluinen. De doelstelling voor dit seizoen was dan ook het behalen van het kampioenschap. Missie geslaagd!

Het kampioenschap werd op uitbundige wijze gevierd. De traditionele duik in de Vliet en de 'platte kar' ontbraken uiteraard niet. De festiviteiten werden met een drone vastgelegd. Bekijk hier het filmpje.

In de kantine werd het feest voortgezet. Met de thuisoverwinning van het eerste elftal, de zeer geslaagde draaimiddag met de vele mooie prijzen (met dank aan sponsors en organisator Jan van Driel), de door Thuys Eten & Drinken verzorgde drukbezochte overheerlijke bbq en dj Roy Klop was het weer een fantastische dag voor de v.v.

Wij feliciteren hierbij het derde + staf van harte met hun kampioenschap!

P.S. Nieuwe kapsel van leider Taco trouwens al gezien?