Sluitingsdag 22 juni

3 juni 2019 10:15

Op een paar wedstrijden in de nacompetitie na zit het seizoen 2018/2019 er weer op. Het wachten is nu op de indelingen van onze teams voor het nieuwe seizoen.

Maar voor het zover is gaan we natuurlijk een gezellig feestje bouwen!

Dat gaan we doen op zaterdag 22 juni a.s. Het programma voor deze dag ziet er globaal als volgt uit: vrijwilligersochtend, het Classicstoernooi, springkussen en finale 'gaten schieten' voor de jeugd, uitreiking van de topscoorderstrofee en beker voor de 'speler van het jaar'. Ook nemen we afscheid van de vrijwilligers die stoppen met hun werkzaamheden voor de club. Ze verdienen het om in het zonnetje gezet te worden.

Aan het einde van de middag is er voor iedereen weer het, zo langzamerhand traditioneel geworden, Chinees buffet. Uiteraard weer gesponsord door onze 'Vrienden van Schelluinen'. Dat wordt smullen!

De sluitingsdag én het seizoen 2018/2019 eindigen we met onze DJ-kanjers Stefan van Goolen, Emiel Duyzer en Gijs van den Berg. Het thema van de avond is: Carribean Night. Deze mannen staan met hun goed gekozen muziek ongetwijfeld borg voor een geweldige avond!

Aan feestjes dus geen gebrek bij de v.v. Schelluinen. Het wordt ongetwijfeld weer super gezellig op Scalune!

Dus graag tot 22 juni. Het dak gaat er af!!